اخبار
 
اولین دوره آموزش های آزاد در دانشگاه پیام نور سروستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سروستان،در راستای مهارت افزایی وارتقاء سطح علمی دانشجویان رشته حقوق. اولین دوره آموزش های آزاد با شرکت فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه در سه موضوع قضایی (داوری در پرونده های حقوقی و کیفری، لایحه نویسی و امور حقوقی و آموزش و نحوه نگارش دادخواست)برگزار شد.
از ویژگیهای مهم این دوره ها تلاش برای ارائه فعالیتهای مناسب جهت کارآفرینی و اشتغال مؤثر می باشد.
در این دوره ها دانشجویان نحوه داوری در پرونده های حقوقی و کیفری، نحوه لایحه نویسی و امور حقوقی و نحوه نگارش دادخواست را فرا گرفتند.
بهمنی سرپرست دانشگاه پیام نور سروستانبا بیان اینکه اصلی ترین رسالت آموزش‌های آزاد، برنامه ریزی درسی و اجرای دوره هایی است که مورد نیاز دانشجویان دانشگاه است افزود: امید است که با به کار گیری شیوه های آموزشی مدرن و ارائه دوره های تخصصی و به کار گیری تکنولوژی جدید آموزشی در این دوره ها نهایت استفاده حاصل شود و دانشجویان عزیز با شرکت در این دوره ها زمینه سازی بهتری برای آینده خود داشته باشند.
بهمنی ارتقای توانمندی های علمی و مهارتی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مختلف را یکی از اهدافی ذکر کرد که در برنامه آموزشهای آزاد پیگیری می شود .
پس از پایان دوره ها از فراگیران در خصوص کیفیت کلاس نظر سنجی به عمل آمد که با استقبال و تائید دانشجویان همراه بود.
نتایج نظر سنجیهای بعمل آمده از کیفیت برگزاری این دوره ها حاکی از بالا بودن سطح اثر بخشی و رضایت دانشجویان شرکت کننده در این دوره هاست.به گفته دانشجویان مطالب و سرفصلهای ارائه شده در این دوره ها بسیار غنی تر از سرفصلهای دروس دوره کارشناسی بوده است و امید به اشتغال را در وجود آنها دو چندان کرده است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر