اخبار
 
امام جمعه شهرستان سروستان:
اولین دغدغه مسوولین بایستی اقامه نماز باشد
به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز نشست ی با عنوان دعوت به نماز با حضور مسوولین دانشگاه در دانشگاه پیام نور سروستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سروستان، حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه سروستان در این نشست با بیان فضایل و اهمیت اقامه نماز گفت: اهمیت نماز به اندازه‌ای است که خداوند در قرآن مجید پس از ایمان، آن را متذکر شده است.
وی اسلام بدون نماز را فاقد معنا عنوان کرد و افزود: نماز یکی از پایه‌های دین برشمرده شده است و در رأس عبادات قرار دارد.
وی اظهارداشت: اقامه نماز بایستی اولین دغدغه مسوولین باشد باید تمام توان هابه سمت نمازخوان کردن جامعه هدف باشد وتمام جلسات وبرنامه ها به گونه ای باشد که باوقت نمازجماعت اول وقت تلاقی نداشته باشد.
وی افزود: ما انسان‌ها هر روز نیازهایی جدید داریم که آن را می‌طلبیم و نماز که زیباترین شکل توجه به خداست، مناسب‌ترین فرصت را برای دعا و درخواست در اختیار انسان قرار می‌دهد.
ابراهیمی با بیان اینکه بدن انسان نیاز به تغذیه مناسب دارد تا سالم بماند، گفت: روان ما انسان‌ها برای سلامت خود نیاز به تغذیه مناسب روحی و فکری دارد، نماز نیز تغذیه مناسب برای روح وروان ماست.
امام جمعه سروستان گفت: به نظر می‌رسد که هر نماز مشابه نماز قبلی است و حقیقت این است که هر نماز انسان را یک قدم به هدف اصلیش نزدیک می‌کند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر