اخبار
 
مسوولین دانشگاه پیام نور سروستان به دیدار خانواده های شهدا رفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سروستان، در راستای پیگیری و رفع مشکلات خانواده های معزز شهدا مسوولین دانشگاه به همراه مسوولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده های شهیدان: شهید یوسف اکبری،شهید مهرزادشمس ،شهیدطیبه تارزنگ و شهید علیرضاهاشمی مشکلات خانواده ها را بررسی و گزارشی از مشکلات خانواده ها را جهت پیگیری به بنیاد شهید ارائه دادند.

دکتر زحمتکش، سرپرست دانشگاه پیام نور سروستان در این دیدارها با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شوند.

وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است ومسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد ، صبر و استقامت پدران ومادران شهدا را نتیجه درس آموزی از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت زینب کبری(س) برشمرد و افزود: کدام دستگاه و چه دانشگاهی می‌تواند خانواده‌ای تربیت کند که بتواند فرزند و ثمره زندگی خودشان را برای حفظ دین و کشور خود نثار کند ؛ سرچشمه این صبر و عظمت را تنها می‌توان در مکتب اهل بیت(ع) جستجو کرد.

مسئولین پای درد دل خانواده شهدا نشستند و مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دادند و در حاشیه این دیدارها خانواده های شهدا خاطراتی از شهدای عزیز خود بیان کردند .
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر